• وبلاگ : عدالت جويان نسل بيدار
  • يادداشت : پاسخ به شبهاتي پيرامون پارسي نامه
  • نظرات : 5 خصوصي ، 29 عمومي
  • پارسي يار : 11 علاقه ، 12 نظر
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    آقا کارتون درسته. ياحق...
    پاسخ

    سلام برشما . خيلي متشکرم از شما :)


    سلام

    چرا در بين داوران داور خانم نداريد؟

    پاسخ

    سلام برشما . اختيار داريد جانم . سردبير مجله خانم هستند. دبير اول مجله خانم هستند.مسول اتاق پارسي نامه ووبلاگ مجله خانم هستند. همچنين يکي ديگر از دبيران نيز خانم هستند.عليرغم اينکه تعداد چهار نفر از همکاران دبير از خانم ها هستند اما بار زحمات اصلي مجله هم به دوش ايشان است. شايد بگويد چرا چهار نفر از پانزده نفر. عرض مي کنم که دبيران باراي کاربران انتخايب شده اند و دخل و تصرفي دراين انتخابات وجود نداشته . موفق باشيد :)
    سلام بر شما .
    مطلب جامع و کامل و تقريبا بي نقصي بود. از طرفي هر نشريه چه مجازي و چه کاغذي از اهداف و خط مشي پيروي ميکند که مديران مسِول آن نشريه طراحي مينمايند و نشريه وزين پارسي نامه نيز از اينامر خارج نمي باشد و دبيران محترم و گرامي با شرافت تمام مطالب را از زاويه دستورالعمل هاي اينگونه بررسي و انتخاب ميکنند و از طرفي نويسندگان وبلاگ حرف دل ميزنند و اکثرا مطالبي را منتشر ميسازند که با خلق و خوي آنان سازگار است و امکان دارد حتي تمام قواعد و اصول يک مطلب حرفه اي را داشته باشند اما از آنجاييکه ضمن اين موضوع بايد در چارچوب اهداف و سياستهاي مجله باشند و يحتمل اينگونه نبوده ، از سوي دبيران حتي برخلاف خواسته قلبي اشان انتخاب نمي شود .
    يکبار ديگر به تک تک دبيران ارجکند از بابت وقت وتلاشي که در اين راه صرف ميکنند تشکر مينمايم .. يا حق
    پاسخ

    متشکرم از توجه شما وهميطوراز محبتي که به حقير و همکاران بزرگوارم مبذول داشتيد.آن يک نظرتان هم مي گذارم خصوص ي بماندو البته متشکرم وليکن بنده کمک کوچکي يه همکارانم هستم و اصل زحمات کار جمعي ست که دوستان شبانه روز درجهتش تلاش مي کنند.
    1(بنام حضرت دوست)
    2(نصف نوشته ها مال خانم)
    3 (مستمند و ثروتمند)
    4(نقش علامه درحوزه ها)

    5(حديث درد)
    لينکهاي استاد حماسه مظلومه
    =================
    1(سلامي با طعم تلخ خداحافظي)
    لينکهاي جناب فرشاد
    (ستاد کوتاه سازي لينک هاي پارسي بلاگ)
    پاسخ

    سلام برشما .متشکرم از زحمتتان . لينک اول عليرغم توليدي نبودن به لحاظ مفيد بودن مطلب و عدم دسترسي زيادش درساير سايت ها به شرط قيد منبع نوشته قابل انتشار است. لينک دوم وجهرام دردست برسي ست و منتظر نطر دبير زسيدکي کننده هستم .لينک سوم در دهها سايت ووبلاگ منتشر شده و با ضوابط گزينش نوشته همخواني ندارد. لينک پنجم درتاريخ انتشارش توسط احد از دبيران انتخاب و درمجله درج گرديده است.لينک آخر تازه ارسال شده و هنوز مشخص نيست که در صف قرار دارد يا رد شده است.بنابراين قابل ارظهار نظر نيست . مستدام باشيد . ازکوتاه سازي تان هم خيلي خيلي ممنونم :))

    سلام بر شما . مطلب بسيار عالي و جامع  به موقعي بود .

    اصولا هر نشريه چه کاغذي و چه مجازي براي انتشار از يک هدف و خط مشي برخوردار است که دبيران آن نشريه نيز پيرو ـن دستورالعمل اقدام مينمايند و از طرف دوستان عضو در پارسي بلاگ تماما حرف دل ميزنند و در بدو نوشتن قصدشان انتشار عقايد و ... خويش ميباشد ونهايتا اگر دبيران گرامي آن مطلب را با سياستهاي مجله تشخيص دهند ولو باب ميل و سلايق شخي خويش نباشد لاجرم در مجله منعکس خواهند نمود و بنده نوعي هم اگر مطلبم در اين  موضوع نگنجيد و منتخب نگرديد مدعي بي انصافي دبيران ارجمندي که تمام وقتو تلاش خويش را در جهت هرچه پربار تر کردن نشريه ميکنند ، نبايد  گردم.

    پس اين پست را بهانه قرار داده و از تک تک عزيزان دبيان تشکر ميکنم بايت اين سعه صدر و تلاش شبانه روزي که به جهت ايجاد فضايي براي بهتر شدن مطالب ميکنند. يا علي مدد

    پاسخ

    سلام برشما . از توجه و ابراز نظرتان متشکرم . مطلب بسيار به جايي را اشاره کرديد و ساعاتي پيش که داشتم لينک هاي ارسالي دوستان را برسي مي کردم فکر کردم کاش دراين خصوص بيشتر توضيح داده بودم.دقايقي پيش براي کاربرگرانقدري مي نوشتم که حکايت ما مثل آن فرش غروشي شده که اصرارش مي کردند دردکان فرش فروشي اش از آ«جاديکه ثواب دارد اطعام ديگران و البته درآمد بساط غذا فروشي هم راه بياندازد.حالا هرچه ما مي گوييم مطلب خوب خوب است اما وقتي کپي ست و توليد وبلاگ نويس نيست بايد درهمان دکان وبلاگ خودش عرضه شود و ماکارمان چيز ديگري ست عزيزان تاکيد دارند که يک دست نوشته و دلنوشته که مثلا به اندازه قامت سخن بزرگان نمي رسد و فايده اي نداردانتشارش درمجله . بزرگترين مشکل عدم آشنايي کاربران با اصل موضوع مجله و سياست هاي آن است . از نگاهتان متشکرم .
    http://mardod.parsiblog.com/Posts/211/%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%8A+%D8%A8%D8%A7+%D8%B7%D8%B9%D9%85+%D8%AA%D9%84%D8%AE+%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%D9%8A/
    سلامي به طعم تلخ خداحافظي/ شايد جايي ديگر
    در توضيح فرمايشات شما
    پاسخ

    سلام برشما . متاسفم که مطالب حقير به جاي کمک به شما درجهت ماندن موجب خداحافظي تان شد . البته نظرم رادرمورد نوشته تان در نظرات وبلاگتان درج کردم .مستدام باشيد.
    سلام و خداقت بر شما و دبيران و مسئولان پارسي بلاگ
    حقير قبلاً با نوشتن مطلبي در وبلاگم و انتشار آن در گروه افسران وبلاگ نويس و شبکه ي اجتماعي افسران، از اقدام پارسي بلاگ در خصوص انتشار مجله و رتبه بندي و امتيازبندي وبلاگ ها با تقديم چند پيشنهاد تقدير و تشکر به عمل آوردم و اينک نيز از اينکه پيشنهادم را در خصوص رابطه ي معکوس بين رتبه و امتياز قابل دانستيد ممنونم.
    دوستان! همانطوري که در مطلبم نوشته بودم، هم اکنون زمان درج مطلب در برگزيده شدنش تأثير مهمي دارد، به عنوان مثال بيشتر مطالبي که حقير از نيمه شب به بعد منتشر مي کنم، برگزيده نمي شود و بعضاً انتشار همان مطلب در وبلاگ گروهي مان در روز بعد، منجر به برگزيده شدنش مي گردد و همين نشان مي دهد که تکميل اين کار شايسته به همتي ديگر و برنامه ريزي کامل تر نياز دارد، با توجه به اين که از ساير دوستان خواسته ايد که مصداق ارائه کنند، از شما دعوت مي کنم سري به وبلاگ شخصي حقير، سلمان علي(ع) و وبلاگ گروهي ام، بروبچه هاي ارزشي زده و برگزيده شدن مطالب يکسان را به لحاظ زمان نشر مقايسه نماييد، ضمناً در همين بين يک نگاهي به چند مطلب اخيرم که برگزيده نيز نشده اند بفرماييد شايد قابل به برگزيده شدن دانستيد.
    باز هم از اين همه تلاش شما سپاسگزارم و فارغ از رتبه و امتيازخودم اين فعاليت ها را در عرصه ي فرهنگ و جنگ نرم، بي همتا مي دانم و از شما تقاضا مي کنم انتقادات را پله ي پيشرفت نماييد تا خداي نکرده در انگيزه ي مقدس تان خللي وارد نشود.
    راستي با اجازه ي شما اين مطلبم را در وبلاگم نيز منتشر کرده ام.
    پاسخ

    سلام برشما . متشکرم از توجه شما . چند نکته درتوضيح ضروري ست که بايد به استحضارتان برسانم . خيلي مواقع شما نوشته اي را ارسال مي کنيد و دبيري که درزمان خاصي مشغول رسيدگي ست وبه نوشته شما برمي خورد يا اساسا بادلايلي نوشته شمارا قالب درج تشخيص نمي دهد که براساس فهمش از نوشته دلايلي براي خودش دارد يا اينکه شک دارد درصحت تشخيصش و درمورد نوشته هاي شما هم بسيار تکرار شده است که دوستان بابرخورد به متن و برداشت لينک آن و درجش دراتاق شورا درخواست کسب نظر سايرين را کرده اند و از سايردبيران که تخصص بيشتري درزمينه نوشته هاي شما دارد ارجاع کرده اند. خب اين مستلزم زمان است که دراتاق نظرات جمع اوري ونتيجه گيري شود. درهمين اثنا شما درفرداي آن رو مبادرت به انتشار نوشته تان دروبلاگ گروهي کرده ايدو دبيري که درآن ساعت مشعول رسيدگي بوده و به نوشته شما برخورد کرده ازقضا نسبت به نوشته هاي شما نخصص لازم را هم داشته يا اينکه نوشته شما مورد نظرش واقع شده و اشکالي در ان مشديده،هنوز هم به اتاق مراجعه نکرده که آن لينک درخواست نظر را ببينديا ديده ولي درذهنش نمانده به دليل تراکم کار و تعداد زياد نوشته هايي که درروز مي بيندبنابراين نوشته شما را بهه دليل تشخيص دراررش گزينش برگزيده است که خب اين ذهنيت براي نويسنده مطرح مي شود که چرا جنين اتفاقي افتاده درحالي که باروندي که شرح داده شد طبيعي ست.گاهي هم انتشار نوشته درهر دووبلاگ موجب مي شود که از يک متن باتشخيص دو دبير دو بار انتخاب شود. چون سيسم تشخيص فقط آدرس ها را درصورت تکراري بودن تشخيص مي دهد.البته اقدام خوبي که اخيرا درعنوان نوشته هاي گروهي کرد ه ايد که درپرانتز قيد مي کنيد (برگزيده پارسي نامه )به دبير رسيدگي کننده اين توجه را مي دهد که اين نوشته قبلا دروبلاگ ديگري بررسي شده است و مجدد انتخابش نمي کند و اين کار بسيار کمک موثري درياري رساني به دبيران درجهت عدم اتلاف وقت و جلوگيري از دوباره کاري بوده است .درخصوص بررسي نوشته هاي اخيرتان هم چشم حتما يک به يک بررسي مي کنم و نتيحه و علت عدم انتشارش را محضرتان عرض مي کنم و چنانچه موردنظر قرار نگرفته يا تشخيص اشتباهي صورت پذيرفته باشد درانتخابش اقدام خواهد شد .از توجه و ابراز نظرتان صميمانه سپاس دارم .مستدام باشيد ان شاء الله .
    سلام جناب معزي مطلبتون عالي بود در پناه ولي عصر باشيد(التماس دعا)
    پاسخ

    سلام برشما . خيلي متشکرم از توجه تان. البته عالي طبع شماست .
    سلام بر شما ببخشيد بنده الان مطلبتون رو ديدم و چون وقت تنگ است فردا مجددا خدمت ميرسم. موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام . متشکرم از محبتتان .
    سلام آقاي معزي بزرگوار ، فعال ترين دبير پارسي نامه
    بسيار عالي و کامل و جامع توضيحات را ارائه داده ايد.
    خدا اجرتان را بدهد ان شاالله
    مشعوف شديم ، تشکر فراوان از زحماتتان
    خدا قوت، قلمتان پايدار باشد ان شاالله در صراط مستقيم
    پاسخ

    سلام برشما.اختيار داريد سرکار خانم . حقيرکه درگوشه ناچيز از کارها همکاران ارجمند راهمراهي مي کنم . متشکرم از توجه و بذل محبتتان .
    با سلام خدمت جناب معزي عزيز . ممنون از توضيحات روشنگرانه شما . اميد است شبهات تعداد اندکي از افراد رفع گردد
    پاسخ

    سلام برشما. خواهش مي کنم حناب مهندس عزيز. متشکرم ازتوجه شما . ان شاء الله .
    سلام. تشکر از توضيحاتتون به کلي از سوالاتم پاسخ داده شد.
    تشکر من رو به تمامي دوستان محترم در شوراي دبيران برسونيد. خداخيرتون بده/موفق باشيد
    پاسخ

    سلام برشما . خواهش مي کنم . سلامت باشيد . خوشحالم که مفيد برود برايتان .
    عرض سلام دارم جناب استاد.احسنت و مرحبا که بسيار زيبا و موشکافانه حق مطلب ادا شد.گمان نکنم با وجود چنين توضيحات روشني جاي هيچ سوالي باقي بماند:)هر چند اگر تصويري هم از صفحه دسترسي ويژه ضميمه مطلب بود؛امر تفهيم را تسهيل مينمود.و من الله التوفيق
    پاسخ

    سلام برشما .خواهش مي کنم . انجام وظيفه بود . اميدوارم مفيد باشد. متاسفانه حقير هرچه تلاش مي کنم موفق نمي شوم عکس بگيرم شما زحمت بکشيد ونشاني عکس را هم برايم ارسال کنيد تا سريعا لينکش کنم.

    سلام بزرگوار

    تشکر از اينکه بار زحمت هميشه روي دوش شما بوده و بزرگوارانه و برادرانه لطف ميکنيد . مطلبتون عالي بود...واقعا دستتون درد نکنه .

    پاسخ

    سلام برشما . خواهش مي کنم .چه زحمتي . هرچه هست انجام وظيفه است . متشکرم از توجه شما.

    سلام و درود بر استاد معزي بزرگوار ، ممنون از توضيحات کامل و جامع تون ... خداوند خيرتون بده.
    پاسخ

    سلام برشما . خواهش مي کنم . انجام وظيفه بود اميدوارم مفيد بوده باشد.
       1   2      >