کد جاوا وبلاگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیرت زمان - امیرمنصور معزی

به نام خدا

چند وقت قبل در یک بیلبورد تبلیغاتی دیدم که نوشته بودند:با بانک .......... زمان بی معناستچند بار این جمله را با خودم مرور کردم . هرچه بیشتر فکر کردم کمتر فهمیدم . جای تاسف است که بانکی با سابقه ای درخشان چنین گاف بزرگی بدهد (البته با این امید که این نظر واقعی اداره کنندگان بانک نبوده باشد)یکی از مهم ترین وظایف ذاتی بانک ها مدیریت زمان است . به این معنی که مردم برای جلوگیری از اتلاف وقت خود بهترین گزینه را در انجام فعالیت های پولیشان بانک می دانند تا علاوه بر استفاده از مزایای امنیتی و غیره در زمان خود نیز صرفه جویی کنند .حالاا اگر این موسسه پولی اساسا برای زمان اهمیت قائل نباشد در حدی که به واسطه فعالیت های خود آن را بی معنا بداند آیا قابل اعتماد است ؟!چند بار به این موسسه محترم تلفن کردم تا بگویم این گاف بزرگ از انها بعید است، اما متاسفانه چون ظاهرا زمان برای کارکنان شریف این بانک نیز بی معنا شده است نهایت محبت را در پشت خط گذاری و عدم توجه به مراجعه کننده از خود بروز دادند .حالا گفتم بهتر است من به نمایندگی از مدیران این موسسه مالی محترم به خوانندگان بگویم این یک اشتباه لپی بوده است منظور نگارنده اصلا توهین به زمان که همه ما مدیون آن هستیم نبوده است بلکه عبارت صحیح این است :با بانک ............  از دست دادن زمان بی معناست .امیدوارم این تذکر موجب ناراحتی و بیکار شدن عده ای از دوستان را فراهم نکند .


نوشته شده در  چهارشنبه 90/11/26ساعت  4:8 عصر  توسط عدالت جویان نسل بیدار 
  نظرات دیگران()


تأمّلات تنهایی ...!!!

آقا ... امان از این تنهایی و خلوت ... نمی دونید چه حالی می ده !!... اصلا لامصب عینهو اسکناس ، مرده رو زنده می کنه !!... از قدیم ها هم علمای علم خلوات فرموده اند که ای بسا ... تنهایی می تواند بسیار سازنده و البته در خیلی از اوقات مخرب باشد . !!

دادگاه آشوبگران ...فلان فلان شده ...!!که این روز ها در حال برگزاریه به خوبی مبیّن معجزات تأمّلات تنهایی است . فقط کافیه به بیانات و خطابه هایی که دوستان دیروز و دشمنان امروز به عنوان اعترافات (یا به عبارت خودشان ، حرف های دلشان که تا همین چند روز پیش روی دل های گنده ایشان مانده بود و صد البته خدا پدر دستگیر کنندگان را بیامرزد که موجب شدند دل این بندگان خدا هم خالی بشه والا امکان انفجارات نیمه هسته ای هم در کشور وجود داشت .) توجه بفرمایین . ببینین تنهایی و تفکر ...!!! چه کرده با این اساتید . کار به جایی رسیده که به طور مشخص این عزیزان دانشمند و فاضل همه از قبل گفته بودند که تقلب چیه ؟!! این حرف ها کدومه ؟؟!! (اونوقت توی ماه رمضون شما هی پشت سر این و اون حرف های بد بد بزنین )ولی مردم اون ها رو به راه ناصواب هدایت کردند .... !!!!

چند وقت قبل که تنهایی و تأملات منشعب از اون در جوار دوستان و اقوام و خویشان که البته هر کدوم در سلول ها ( یا همون خانه های دوم خودمونی نیروهای ارزشی) موجب شد تا جناب ابطحی (ناز بشه الهی )و عطریانفر(عابد دِیر) توبه کنان به آغوش ملت برگردند ، همه بی خودی تهمت زدند که آقایون نعوذ بالله (تنها تنها )از افیون حالی برده اند و ...حرف های دیگه ای که بد بدِ و نمی خوام تکرار کنم ...(بد آموزی داره برای خوانندگان) حالا امشب با حرف های سعید جون (جناب آقای دکتر حجاریان) مشخص شد نه بابا این خلوته کار خودشو می کنه .؟!! اگه بگین نه ...اونوقت زبونم لال ...تنها می شین .... بعد ... تنها که شدین .... تامل مبذول می فرمایین ... بعد .... .... .... هیچی دیگه .. به آغوش ملت بر می گردین ... حالا اول و آخر اون هایی که از بین رفتن و درب و داغون شدندو به قول شیخ محترم اصلاحات ....

اون یکی سعید جون (شریعتی ) وقتی از تحولات این یکی سعید جون حرف می زد .. نمی دونید دلم داشت ،می رفت... ولی وقتی خوب فکر کردم... اصلا دلم نخواست جای اون باشم... چون گاهی تنهایی خطرناکه ... حسن ...!!!

از طرفی هم با بیان اعتقادات قلبی آقای کرمی ، این کرمانشاهی خوش بیان که چشم هاش از شوق فراغت از تنهایی عینهو نان برنجی تازه برق می زد ، فهمیدم یکی از معجزات دیگه تنهایی اینه که نه تنها توبه می کنی بلکه هر موضوع نامربوطی روکه لازمه.... میاری وسط وکلی صغری و کبری چیده شده رو بیان می کنی تا بتونی یه جور از مهلکه در بری و دوباره مجبور نشی تا از فضائل تأمّلات تنهایی بهره ببری .... !!! بازم دم ماه رمضون گرم که به کمک دوست مهربونم اومده بود تا مبادا پینوکیو وار از در بره بیرون... تازه ،از دیگربهره های تنهایی هم اینه که عزیز دلمون دیگه از حرام خواری هم دست برداشتند و حاتم طایی وار هرچه بود رو (البته بعد از گذشت سال ها که تجارت هاشون رو به پایان رسوندند ) به بیت المال اختصاص دادند ...

حالا هی بشینید بگید تنهایی چه بَده ...

تازه امشب فهمیدم که مرحوم مغفور خواجه شیراز یه چیزی می دونسته که فرموده :

 چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند ... آی امان از خلوت

البته می دونید که وبلاگه من غیر سیاسیه ... اما... خوب دیگه این هم از معجزاتِ تامل در تنهایی است.


نوشته شده در  سه شنبه 88/6/3ساعت  10:48 عصر  توسط عدالت جویان نسل بیدار 
  نظرات دیگران()

به نام خدا

تابستان 86

گمان می کردم تنها جایی که در این دنیا هم مُرده ها و هم زنده ها آسایش دارند قبرستان است . اما با اتفاقی که دیروز افتاد فهمیدم که اصلا آسایش وجود خارجی ندارد و تنها کلمه ای است که به واسطه چسبیدن برخی حروف به هم شکل می گیرد.

راستی این را بگویم که کسی حق ندارد بمیرد اگر بمیرد حتما قصد کمک به مخالفین رو داشته ، تازه کسی حق ندارد برای تسلی خاطر بازماندگان یا حتی تسلی دادن به خاطر خود سری به اهالی قبوربزند چرا که این یک عمل سیاسی وبر خلاف مصالح و امنیت عمومی است . می گوید نه یا معترضید ؟!! خوب به( بنطق) زیر توجه بفرمایید تا متوجه شوید این نگارنده بدون هر گونه چشمداشت سیاسی و تنها با(بنطق) شخصی این استدلال را ارائه کرده است .

1- امکان دارد با حضور شما معترضین و مخالفین سرسخت حکومتی ، مردگان محترم تهییج شده و از قبور برخیزند که این امر موجبات وحشت عمومی را فراهم ساخته و به امنیت ملی صدمه می زند. خدا وکیلی خودتون فکر کنین یه عده روح سرگردان پاشن بیان تو محلتون چه حالی پیدا می کنین ؟؟!!! پس اگر در کیفر خواست بعد از این شما آمد اقدام بر علیه امنیت ملی و یا ایجاد رعب و وحشت عمومی منتج به اقدام بر علیه امنیت ملی اصلا گله گذاری نکنید .آخه بابا با مرده های بدبخت چی کار دارین که ویروس مباحث 30 یا 30 خودتون رو به اونها سرایت می دین و موجب  می شین که اون بیچا ره ها هم به آنفولانزای خوکی یا نه ببخشید نوع(a)مبتلا بشن.

2- از آن جائیکه قبور می تواند محل امنی برای نگهداری سلاح و مهمات هسته ای و غیر هسته ای به خصوص کوکتل ملوتوفهای وارداتی از سوئد باشد لذا هر گونه آمد و شد به قبرستان بر خلاف مصالح عمومی است و می تواند امنیت ملی را به مخاطره بیاندازد.

3- از کجا معلوم این دروغ جنبل هاتون رو در گوش مرده ها نخونین و اون ها رو بر علیه حکومت تحریک نکنین. اون بیچاره ها هم که این جا نیستن بدونن تقلب وضرب وشتم و نمی دونم از این چیزها چیه ،زود باور می کنن و امکان داره این موجب تجمعات غیر قانونی اموات در دیار باقی رو فراهم کنه و از اون جایی که به واسطه دریافت یک پیامک از دیار باقی( البته روی همراه آقا ماشاء الله که هنوز موبایلش به گوشت کوب مبدل نشده ) متوجه شدیم در عالم اموات هم با هر تجمع غیر قانونی که توسط ایادی نفوذی خس و خاشاک در میان اهل قبوربرگزار بشه به شدت مقابله خواهد شد و امکان داره دوباره اموات هم در این بین کشته شوند ، خوبه بپذیرید که این عمل یعنی تحریک احساسات عمومی اموات منجر به ایجاد تجمعات غیر قانونی که خلاصه به نوعی اقدام بر علیه امنیت ملی عالم اموات به شمار می آد و مدعی العموم حق داره که در مورد امنیت ملی اون ها هم نگران باشه.

4-  اصلا برای چی می رین قبرستان ، مگه نگفتن (الاعمال بالنیات) خوب بشینین توی خونه هاتون، فاتحه بخونین یا نه، اصلا نخونین، نیتش هم کافیه . پس دیدن قصد (سود) دارین که پاشدین رفتین واسه بر هم زدن نظم عمومی .؟؟

5- در این میان مهمترین اتهام متوجه امواته !! که اصلا چرا مردن و محل امنی رو برای تجمع یک عده اراذل و اوباش فراهم کردن ؟ به چه حقی برخلاف مصالح ملی مردن ؟ حالا مردن اشکال نداره چرا بی سر و صدا رفتن توی یک خونه تیمی به نام قبرستان و اون جا خودشون رو به خواب زدن ؟ اینها گمان کردن که دستگاه های ..... ما متوجه عدم تحرکات اون ها در زیرزمین نیستند ؟ این ها گمان کردن که ما با جواسیس محترممون در میان اهل قبور در ارتباط نیستیم ؟؟خبر نداریم که چه اقداماتی درزیر زمین توسط اون ها در حال شکل گیریه؟ نمی دونیم که بدون اخذ ویزا و غیره با امریکا و اسراییل و انگلیس و خلاصه هر چی دشمنه ارتباط تنگاتنگ برقرار کردن و دارن راپرت می فرستن واسه خس و خاشاک اینوری ؟؟!!

بدونید که این تو بمیری ازاون قبلیه نیست که فقط تو بمیری باشه !!.... این تو بمیری مرده زنده سرش نمی شه !.....

خدا وکلیی بشینین تو خونه هاتون بی خیال شین بذارین اهل قبور از شر تون در امان باشن . این طوری هم خودتون زود جوون مرگ نمی شین هم جای اموات رو تنگ نمی کنین ،هم موجب ایجاد بازداشتگاه ای غیر استاندارد رو فراهم نمی کنین و عده ای مسوول بیچاره مجبور نمی شن برن هی اون هارو پیدا کنن بعد تعطیل کنن و این همه خسته بشن واز همه مهمترموجب فراگیر شدن مننژیت توی زندان ها و به تبع اون کشور    نمی شین ؟ می دونین که این روزها مننژیت بد جور ی افتاد به جون آدم هایی که نمی تونن زبون به دهن بگیرن یا توی خونه هاشون بشینن.!!!... عزت زیادی زیاد

 



نوشته شده در  جمعه 88/5/9ساعت  2:9 عصر  توسط عدالت جویان نسل بیدار 
  نظرات دیگران()

  

 

به نام خدا

چند روز قبل در یک بیلبورد تبلیغاتی دیدم که نوشته بودند:با بانک .......... زمان بی معناستچند بار این جمله را با خودم مرور کردم . هرچه بیشتر فکر کردم کمتر فهمیدم . جای تاسف است که بانکی با سابقه ای درخشان چنین گاف بزرگی بدهد (البته با این امید که این نظر واقعی اداره کنندگان بانک نبوده باشد)یکی از مهم ترین وظایف ذاتی بانک ها مدیریت زمان است . به این معنی که مردم برای جلوگیری از اتلاف وقت خود بهترین گزینه را در انجام فعالیت های پولیشان بانک می دانند تا علاوه بر استفاده از مزایای امنیتی و غیره در زمان خود نیز صرفه جویی کنند .حالاا اگر این موسسه پولی اساسا برای زمان اهمیت قائل نباشد در حدی که به واسطه فعالیت های خود آن را بی معنا بداند آیا قابل اعتماد است.؟؟!!چند بار به این موسسه محترم تلفن کردم تا بگویم این گاف بزرگ از انها بعید است، اما متاسفانه چون ظاهرا زمان برای کارکنان شریف این بانک نیز بی معنا شده است نهایت محبت را در پشت خط گذاری و عدم توجه به مراجعه کننده از خود بروز دادند .حالا گفتم بهتر است من به نمایندگی از مدیران این موسسه مالی محترم به خوانندگان بگویم این یک اشتباه لپی بوده است منظور نگارنده اصلا توهین به زمان که همه ما مدیون آن هستیم نبوده است بلکه عبارت صحیح این است :با بانک ............  از دست دادن زمان بی معناست .امیدوارم این تذکر موجب ناراحتی و بیکار شدن عده ای از دوستان را فراهم نکند .

 


نوشته شده در  پنج شنبه 88/5/1ساعت  7:24 عصر  توسط عدالت جویان نسل بیدار 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
اخلاق انسانی،انسان اخلاقی4
اخلاق انسانی،انسان اخلاقی 3
اخلاق انسانی،انسان اخلاقی 2
اخلاق انسانی،انسان اخلاقی 1
دوباره نسیم ...
[عناوین آرشیوشده]