• وبلاگ : عدالت جويان نسل بيدار
  • يادداشت : پاسخ به شبهاتي پيرامون پارسي نامه
  • نظرات : 5 خصوصي ، 29 عمومي
  • پارسي يار : 11 علاقه ، 12 نظر
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام بر شما . مطلب بسيار عالي و جامع  به موقعي بود .

    اصولا هر نشريه چه کاغذي و چه مجازي براي انتشار از يک هدف و خط مشي برخوردار است که دبيران آن نشريه نيز پيرو ـن دستورالعمل اقدام مينمايند و از طرف دوستان عضو در پارسي بلاگ تماما حرف دل ميزنند و در بدو نوشتن قصدشان انتشار عقايد و ... خويش ميباشد ونهايتا اگر دبيران گرامي آن مطلب را با سياستهاي مجله تشخيص دهند ولو باب ميل و سلايق شخي خويش نباشد لاجرم در مجله منعکس خواهند نمود و بنده نوعي هم اگر مطلبم در اين  موضوع نگنجيد و منتخب نگرديد مدعي بي انصافي دبيران ارجمندي که تمام وقتو تلاش خويش را در جهت هرچه پربار تر کردن نشريه ميکنند ، نبايد  گردم.

    پس اين پست را بهانه قرار داده و از تک تک عزيزان دبيان تشکر ميکنم بايت اين سعه صدر و تلاش شبانه روزي که به جهت ايجاد فضايي براي بهتر شدن مطالب ميکنند. يا علي مدد

    پاسخ

    سلام برشما . از توجه و ابراز نظرتان متشکرم . مطلب بسيار به جايي را اشاره کرديد و ساعاتي پيش که داشتم لينک هاي ارسالي دوستان را برسي مي کردم فکر کردم کاش دراين خصوص بيشتر توضيح داده بودم.دقايقي پيش براي کاربرگرانقدري مي نوشتم که حکايت ما مثل آن فرش غروشي شده که اصرارش مي کردند دردکان فرش فروشي اش از آ«جاديکه ثواب دارد اطعام ديگران و البته درآمد بساط غذا فروشي هم راه بياندازد.حالا هرچه ما مي گوييم مطلب خوب خوب است اما وقتي کپي ست و توليد وبلاگ نويس نيست بايد درهمان دکان وبلاگ خودش عرضه شود و ماکارمان چيز ديگري ست عزيزان تاکيد دارند که يک دست نوشته و دلنوشته که مثلا به اندازه قامت سخن بزرگان نمي رسد و فايده اي نداردانتشارش درمجله . بزرگترين مشکل عدم آشنايي کاربران با اصل موضوع مجله و سياست هاي آن است . از نگاهتان متشکرم .